tisdag 23 december 2008

Living my life

Fy fan nu e jag arg, försökt skriva 2 inlägg men fuckar sig hela tiden

Efter Vietnam kom vi till Bangkok där ifrån tog vi en buss och båt till Koh Samui hade sjukt kul, va så fint, där ifrån tog vi båt till Koh Phangang för att gå på fullmoon party och ta dykar cetifikat, vi hade så jävla kul tror fan inte man kan ha roligare träffa världens finaste kille Tyson Barry. Va tvungen att lämna honom för han skulle till Phuket och vi till Phiphi men vemtror du tog en båt från Phuket till phiphi och lyckas övertala sina 6 killkompisar att stanna över natten, bara för min skull? TYSON!
Va så jobbigt att säga hej då dagen efter men men han e från Australien så får väl hälsa på han där. Vi campade sen på Maya bay en natt de va så vackert helt obeskrivligt sov med en sovsäck mitt på stranden.
Nu befinner vi oss på Krabi med Ashleys familj och Nina, Krabi suger bara massa svenskar, känns som Mallis. Men i morgon drar vi till Kohlanta men förväntar mig bara svenskar där med.

Fan känns inte som det är jul i morgon helt sjukt, ingen jul stämning här alls eller stress fördel delen. God jul alla min kära speciellt min familj och släcktingar hoppas ni får en underbar julafton och ge inte Mackie och farmor för mycket vin vi vet ju alltid hur de slutar hahaha (skämtosidor)

Älskar er och tusen tack till min mamma, räddaren i nöden


Ps. kommer bilder sen som får tala för sig själva då mina min sammanfattning inte va så bredd

Inga kommentarer: