söndag 7 december 2008

Dont go to vietnam




De skulle jag vilja saga,
fran Vientian i laos tog vi oss med massa andra backpackers till Da nang och vi blev to tall blsta dom korde oss till vietnamn right, men slappte av oss mitt ute i ingen stanns, 11 brudar dom sa att vi va tvugna att byta buss dar och vem fan skulle misstro dom?
Ingen buss kom vi lyckas stanna en och fa aka med till buss stationen genom att betala 10 000 Dong. Vid buss stationen hittar vi forsta engelstalade manniskan som hjalpte oss pa en buss till da nang, kom till Da nang 5 pa morghonen tog en taxi till ett hostel men jag och ashley bestamde oss snabbt for att hata vietnamn och tog forst flyg till Bangkok for att komma ur landet va vi tvugna att betala 2000kr, (tog oss tre dagar att ta os fran laos till vietnamn, over 40 timmar pa olika bussar, skit kul)
Nu sitter jag i Bangkok pa koshan road for att om tva timmar ta mig med anu en buss till Koh Samoi.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej gumman!
Saknar dig och tänker på dig ;)
Kul att läsa om din resa!
Puss /Ylva